نحوه انتخاب آرم و نشان تجاری صندوق توسعه ملی
صندوق توسعه ملی جمهوری اسلامی ایران پس از آنکه طراحی آرم و نشان تجاری خود را به فراخوان عمومی گذاشت، جمع زیادی از اساتید طراحی و هنرمندان گرافیک کشور آثار خود را ارسال نمودند.
هیأت داوران، آرمهایی را که بر مبنای اصول سادگی، زیبایی، جامعیت و پویایی و اینکه مشابه با دیگر آرمها و کلیشههای رایج نبود و بیانگر مأموریتها و اهداف صندوق بود را انتخاب کردند.
آرمهای انتخابی در جلسه هیأت عامل، مورد بازبینی و انتخاب نهایی اعضای محترم هیأت عامل صندوق توسعه ملی قرار گرفت که در نهایت آرمهای طراحی شده توسط 2 هنرمند عزیز، ارسلان سبحانی و سید امیر موسوی فرید که هر دو دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و سابقه کار در زمینه گرافیک و طراحی و تبلیغات هستند با نظارت اساتید صاحب نام عرصه هنر و گرافیک تلفیق گردید و با تأیید نهایی ریاست محترم و اعضای محترم هیأت عامل صندوق توسعه ملی به عنوان آرم و نشان تجاری صندوق برگزیده شد.
این 2 هنرمند عزیز برای دریافت جایزه خود با هماهنگی قبلی به صندوق توسعه ملی مراجعه نمایند.